28 December 2008

budak sbelah meja

Aku mkn di sebuah restoran yang konon facy la. And ade sorg budak yg duduk di meja sbelah meja aku. So? Bace ape yg budak ni fikir.

Aku masuk restoran...
Pandangan pertama
Si budak : boleh tahan lawa pompuan ni

Aku dok kat meja sbelah meja dia...
Pandangan kedua
Si budak : ceh, nak dok bersila jugk. Hmm, lawa topi dia.

Aku order, then terkentut...
Pandangan ketiga
Si budak : busuknye, spe kentut ni. Eh, tersengih sengih plak dia.

Makanan dah sampai. Aku pon mkn...
Pandangan keempat
Si budak : makan beurger pkai pisau garpu. Pergh.

Da habis makan. Dan aku BURP sekuat-kuatnye...
Pandangan kelima
Si budak : adoi, xble kuat lg ke? Aku x habis mkn lg, dia da habis.

Aku main taik mate...
Pandangan keenam
Si budak : eeeeeeee, dia buat ape tu?!

Aku blk umah...
Si budak : pelik benor bdk tu.