24 October 2008

hindustan 2

HINDUSTAN II : 20 OKT 08

Aku tak boley la.
Aku rase aku x boley la.
Aku sakit skang ni.
I’m hurt.
And you’re hurting me.
Aku rase x sdp hati.
Aku rse hina bile dia dgn ko.
Aku rse besalah bile aku dgn ko.
Dan utk hilangkan rse x sdp hati ni, ko kene buat something.
Something yg aku xnk pakse ko buat sbb aku xde hak.
Aku nk ko ckp kat dia, nothing special, I have someone else.
Aku nk ko ckp kat aku, be with me until the end of time, I’ll make you happy.
Tapi aku nk ko ckp mcm tu HANYA jika bende tu BENAR.
Buat mse ni aku sanggup. Aku sanggup merisikokan hati aku.
Tapi bile aku dah x tahan, aku akan minx ko buat bende ni skali je.
Tapi klu ko x buat, aku pergi.
Aku akan lupekan kau dan cari laki lain untuk disukai supaya aku dapat think about someone other than you.
Aku terpakse.
Aku ckp betul.
Kalau aku sakit, aku akan lari.
Aku lari tutup mate sbb aku tgh nanges.
Aku takkan bukak mate selagi aku x berhenti berlari.
Dan aku xkan berhenti berlari selagi aku x diberhentikan.
Memandangkan ko syg dia, ko xkan hentikan aku.
Aku tau.
Bile aku rse aku da stop lari je, aku akan bukak mate dan realize aku x bley bukak mate.
Sbb yg memberhentikan aku tu, kereta.

Selepas itu, aku kene tunggu sahaje.
Kalau aku bukak mate, aku kat hospital.
Kalau aku tunggu je, alamatnye smpai kiamat ar bru aku bukak mate.


YEA I KNOW, YOU MAKE ME THINK OF DEATH.
YOU’RE DRIVING ME CRAZY.