24 October 2008

hindustan 3

HINDUSTAN III : 20 OKT 08

Okey.
Skang ni aku kene fakir betul2.
Buat keputusan.
Sebelum ape2 berlaku.
Aku kene fikir ape perkare yang terbaik utk dilakukan dalam siuasi ini.
I know, skema right? Thts why I rarely use BM. English is so much prettier. I mean more beautiful. As a language. No.
FOCUS!
What shud I do? Shud I just let it be? Sbb da nk cuti. Whts the point. Tah. Klu cuti bukannye aku nmpk pompuan tu pon kan?tp boleh ke aku bertahan dgn kerenah mereka. Ah! Lihat ayatku sudah skema kembali.
Or maybe I should ignore the fact tht she exist.
Just don’t think abt her. Right?
Think about he good times I had with him  haa~…
EEK! Not gonna happen.
He is driving me crazy.
Mengapa dia mesti syg sma perempuan itu? Perempuan out kan boley cari laki lain. Dia tu lawa, byk kwn. Saye ada apa aja la. Rupa pon tada. Otak ada laa. Gedempol lagi. Aiyo dia tada kesian sama saya ka?
Laki ini saja la yg mau saya. Yang lain tamao. Aiyo. Laki in buat saya gila la. Jd org gilaa! Siapa suruh saya sayang sama dia hah? Sapa yg bodo, ha? Silap sapa?
SAYA JUGA! Aiyo. Ini macam mati saja kan senang, hilang sakajap ka? Disappear. Haa disappear sakajap. Satu minggu ka, dua minggu ka. Dtg blk sini, tgk masala suda tada. Yooo kan senang. Hidup mana boley senang. Itu la sebab x bole disappear.

Pengajaran ayat : hidup ini susah.
Penyelesaian nye:::::::::: wallahualam.